Followers

dah foLLow amik Award yek

Sunday, January 30, 2011

Contest Aku & Lagu

 ahaks join da contest lagi nie, 
bosan xda pape nak buat so join contest la hehe (^_~)v
 
 
cik Noor Liana Johari 
 
Syarat2 penyertaan:
  1. Follow la blog cik Noor Liana;
  2. Letak tajuk "Contest Aku & Lagu"...Dalam entri, kena cerita la lagu apa yang uollss suka dan kenapa uollss suka lagu tu...Panjang mana tak kesah...Ikot kreativiti uollss la;
  3. Copy dan paste banner kat atas tu dan linkkan;
  4. Tinggalkan link uoolsss kat ruangan komen...Senang nak jejak nanti...Dekat shoutbox tak boleh ye...Takut nanti terlepas pandang;
  5. Tag la seberapa ramai yang uolls nak ok;
  6. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Feb 2011.
 jom ngok lagu ape aku suka dan kenapa
 
 
SEDETIK LEBIH~ANUAR ZAIN
Setiap nafas yang dihembus
Setiap degupan jantung
Aku selalu memikirkanmu

Dalam sedar dibuai angan
Dalam tidur dan khayalan
Aku selalu memikirkanmu

Ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang
Barulah terasa ku bernyawa

Kasihku…ku amat mencintai kamu
Kerana kau beri erti hidup
Ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya

Di kala penuh ketakutan dengan badai kehidupan
Ku bersyukur adanya kamu

Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia
Asal masih adanya kamu...

pertama kali mendengarkan lagu ini begitu menyentuh hatiku, bersama alunan yg penuh gemalai tatkala imbasan masa lalu menerpa di ruang mata. cinta yg xpernah padam utk selamanya walau tidak bersama lagi. betapa hebatnya kesan cinta hingga saat ini aku masih belum mampu utk singkirkan dari hidupku selama ini. telah aku cuba melupakan namun apa daya hati tidak pernah berbohong. cinta pada dia masih lagi bersisa walau telah bertahun hubungan ditamatkan. aku juga pernah mencuba utk memberi cinta pada yg lain namun hati jua tidak pandai berbohong bahawa aku masih dambakan cinta dia. aku selalu berharap semoga jodoh berpihak pada kami semula dan sedetik lebih aku akan terus menyintainya hingga hujung nyawa walau dia bukan milikku lagi. semoga kebahagiaan itu milik kami walau tidak bersama semula, aku pasti redha jika itu takdirnya.
 
 
tag pada:
  
iMRaN 
wazy  
 Mrnamie
 
 
 
sekian (^_~)v "JANGAN PERNAH BERHENTI BERHARAP"

4 comments:

Noor Liana Johari said...

salam...tenkiu for being the 1st one
ta pena tau pon kewujudan lagu ne...hehe...agak lambat sket
huhu...cerita u sedeyh la...pena rse jgk cmtu...b strong k!!!
g0od luck

LyNMafia80 said...

wslam, sama2.. lagu baru untuk filem MERONG MAHAWANGSA yang akan ditayangkan di pawagam pada 10.03.2011 nanti.

anyway tenkiu (^_~)v

Noor Liana Johari said...

wajib tgk cte KRU...hehe

LyNMafia80 said...

tengok jgn xtengok hehe...

LifE~LivE~LovE (^_~)v

Search

Loading...

Asmaul Husna

About Me

My Photo
LyNMafia80
i'M WithOut LOVE is DiE
View my complete profile

My Dream Will Come True InsyAllah

LIMA Langkawi
Prince Charming
Nikon DSLR
Kerjaya

BaNNER kawaN2

create your own banner at mybannermaker.com!



Photobucket

Powered by BannerFans.com

gayah x 2

Create your own banner at mybannermaker.com!

AcuRoseDay

miszalina

Create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!

create your own banner at mybannermaker.com!





Photobucket

Create your own banner at mybannermaker.com!

weedaliem

create your own banner at mybannermaker.com!

create your own banner at mybannermaker.com!

Create your own banner at mybannermaker.com!

tag2

/centre>

link to M.I.B

create your own banner at mybannermaker.com!

Suarapeople

tag2

”ayieslife”

Award's

contest

 

Net Blog

i F~oLLO~w

Powered by Blogger.